onsdag 16 maj 2012

Paws


Har varit trött och utslagen de senaste dagarna, och har känt mig oentusiastisk. I min mani städar jag, så det är det jag har gjort. Fixat, donat, pillat med krukväxter. I dag fixade jag en säng på en gratisgrupp, och baxade den långsamt hem tillsammans med Anna och Therese. Nu när allting är installerat så känns det som att all energi bara rann ur mig. Jag saknar självklart att hänga med E, men det är kanske bäst att vi inte gör det på ett tag. Det verkar åtminstone så. Jag har haft ett migränmoln över mig sen jag vaknade idag, och jag misstänker att S smittade mig med sin sjukdom, så jag borde förbereda mig för inkubation redan nu. En av sakerna jag har haft på lager är kanske den enda nätserie jag någonsin gillat, nämligen Paws, av Pete Toms. Han kallar den "en pågående skräckhistoria om en man som äger en Tv". Den är kanske det mest peppande jag läst på länge, och jag läser sällan serier jag tycker om. Mer att jag läser serier pg.a att det är mitt jobb, och ser ofta på serier med ganska trötta ögon. Jag är glad att det åtminstone fortfarande finns serier där ute som peppar en. Särskilt nätserier, som ofta handlar om tevespel, och nördkultur, och annat som är kul i kanske fyra minuter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar